Tudtad, hogy nem a neves divatcégek találják ki az illatokat? A világon van néhány fő illatanyag-előállító cég, amelyek kifejlesztik és legyártják az illatokat a divatházak számára. A divatházak tulajdonába tartozik a márkanév, a design, a csomagolás, míg az illateszencia a parfümgyártó cég tulajdonában maradhat. Az FM Group World-nek hosszútávú szerződése van a DROM Fragrances International nevű német céggel, mely egyike a világ 10 legnagyobb illatanyag-előállító vállalatának. Az FM Group World megveszi az illóolajat, és azt egyedi, ízléses csomagolásban juttatja piacra, csak az üvegen és a dobozon található szám jelöli azt, hogy milyen illat van az üvegben.
Hogyan lehet, hogy egy nagy divatház hagyja, hogy az illatot, amit megvesz, másnak is eladja a Drom, hiszen azt az illatot levédte? Megmutatom! Egy nagyon jó ötlet jutott a tulajdonos eszébe! Egy illat akár több száz összetevőből is állhat. Mondok egy példát, ha egy illatkompozíció mondjuk 359 összetevőből áll. Ezt az összetevő kombinációt a divatcég levédte, a Drom nem adhatja el másnak. Viszont 358 összetevővel megvásárolhatja az illatot az FM Group. Szerinted mennyit számít ez a különbség? Egy átlagember meg sem érzi. Tehát az illat és az illatérzés egyezik, viszont teljesen törvényes és szabályos!
Női classic parfüm:
Férfi classic parfüm: